Cuma, Ocak 27, 2006

ölmeden yapmalı listesi

ee kac zaman oldu, hicbir sey eklemedim gunlugume. bir seyler yazmak istiyorum. ne yazsam?
bu soruyu Hakan arkadasima sordum ve onun tavsiyelerinden birini, yine onun yardimiyla yazmaya karar verdim. nitekim verdigi konu cok zordu, yardimsiz yazamam. konu ne mi? bu dunyadan gitmeden yapmak istediklerimin listesi. ee bu konuda hakan'in nasi bi yardimi olcak derseniz. ben boyle bi listem olmadigini, oyle ozellikle yapmak istedigim seylerin bulunmadigini fark ettim. hakanin sorulariyla bularak, listeliycez. once ozetle diyalogumuz:

hakan: gitmek istedigin bi yer?
ben: bilmem.
hakan: madrid diyelim.
ben: peki.
hakan: 24 saat film izle.
ben: ıyk! bana cogu zaman 2 saat bile vakit kaybi geliyo.
hakan: secilmisleri izlicen.
ben: peki o zaman listeme benim icin secilmis filmleri izlemek, hatta secilmis kitaplari okumak diyorum.
hakan: uzo icecem yaz.
ben: anaa bak o olabilir. hatta direk yunanistan dielim.

Hiç yorum yok: