Cuma, Ekim 31, 2008

"şair oldum şiir gibi akıyorum sokaklara
bir kuş olsam uçup gitsem bilmediğim uzaklara"

genç girişimci bir dostumuz, yukarıdaki mısralarıyla okuyucularımın karşısında:) kendisi sizlerin değerli görüşlerini (çok kırıcı olmamak kaydıyla) bekliyor. eleştirilerinizin kendisi için çok önemli olduğunu ve geleceğiyle ilgili kararlarını etkileyeceğini iletmemi istiyor. eğer gelecek vaad ettiğini düşünüyorsanız, sanırım doktora yapmayı bırakıp, şair olacak:D yakında kim olduğunu açıklamama da izin verecek...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Siz doktora öğrencileri hep bişeyleri bırakıp kaçma sevdası içindesiniz. Eğitim sistemi çok yükleniyor sanırım size.
Ben beğendim açıkcası bi güzel melodi ile dillere dolanan bir parça olması bile mümkün. Tamamını görsek bide.

Gurkan

Student Technology Training dedi ki...

ben de sevdim misralari ve bu sairin kim olabilecegi ile ilgili de bi fikrim var :))

Gonca dedi ki...

Bu iki mısrada yarım kafiye ve bir adet redife rastlıyoruz. 7 meşaleci mi yoksa 5 hececi mi kendisi. Daha yumuşak bir ifadeyle bu şiirle divan edebiyatına örnek olmaz ama blog yazarı olmaya yeter :)))

Adsız dedi ki...

çok sağlam bir altyapı kendini hissettiriyor..iki mısra bile beni başka diyarlara sevk eyledi..yaşadığım bu muazzam deneyim için kendisine sonsuz şükranlarımı sunuyorum..

bravo..

Adsız dedi ki...

şiirden o kadar anlamasamda, bu iki mısranın başarılı olduğunu fark edemeyecek kadar odun olamam heralde. ama akademik hayatı bıraktıracak kadar mı?? işte onu bilecek kadar şiirden anlamıyorum...
bence uygundur :)