Perşembe, Ocak 08, 2009

bölümdeki odamda kullanmakta oldugum 2 cekmece (su 3 katli, tekerlekli olanlardan, adı keson sanırım) vardi. varDI diyorum, cunku artik biri yok. sohbet muhabbet esnasinda hepimizin en az 1, bazilarimizinsa 2ser tane olan cekmeceden, gokhanda hic olmadigini ogrendim. bosalttim verdim haliyle birini. kiyamam hic. tabii yüce adalet duygum da karisir isin icine. neyse... su yogun calisma gunlerimin arasinda, masamin uzerine yigilan 3 cekmece dolusu esyayi orada birakamayacagimdan 1 saattir ortaligi duzenliyorum. sanki final haftasinda degil, tertip düzen haftasindayiz ve bölüm baskani projemin sunumunu izlemek yerine, cekmece düzeni kontrolu yapacak. hay allahim...

1 yorum:

Gonca dedi ki...

Gökhanın çekmecesi mi yokmuş :s
Neyse ben gidince benimkini sana miras bırakcam söz :)