Pazartesi, Aralık 12, 2011

12. İstanbul Bienali

Eylül sonuna ait bir yazıyla blogumun tozunu alıyorum. 12. İstanbul Bienali... Kaç seferdir Bienal için İstanbul'a gidiyordum, bu sefer biraz daha farklıydı durum, benim İstanbul gezime denk gelmişti Bienal. Beni aylardır sabırla beklemekte olan (!) siz değerli okuyucularım için bol fotoğraflı bir yazı yazacağım ve üstün (!) sanat anlayışımla beğendiğim parçalardan bazılarını paylaşacağım.
  • Senden Sonra Uzam - Zamanın Geometrisi, Nicholas Bacal
  • 1'de 2, Jonathas de Andrade
  
  •  Güzelim Ev: Savaşı Eve Taşımak, Martha Rosler

4 yorum:

Vil dedi ki...

Slycım,
"Senden Sonra Uzam" olanı çok beğendim.
Bu arada özlemiştik yazılarını.
Bu kadar ara verme ;)
sevgiler..

armanalir dedi ki...

Hocam allah rızası için şu saatin sırrını bi açıklar mısınız ?

Herkes beğeniyor fakat ben anlam veremiyorum..! Bende mi bi sorun var yoksa :(

Bizim evin duvarında da var aynısı yıllardır.. Ben mi kıymetini bilemedim şu saatin??

s dedi ki...

Sizin evin duvarında akrep ve yelkovanı olmayan, yalnızca saniyesi işleyen bir saat mi var gerçekten? Emin misin :)

armanalir dedi ki...

Tam tersi var :)