Salı, Mart 19, 2013

Uykusuz ama huzurlu, yorgun ama lanet etmeden

Kafam çok dolu olduğunda yazmak mümkün olmuyor, nereden başlayacağımı, derdimi nasıl anlatacağımı bilemiyorum. Bugünse sakin bir kafayla uyandım. Uykusuz ama huzurlu, yorgun ama lanet etmeden. Ne zamandır yakalayamadığım bir berraklık var zihnimde, görünmez bir güç kalkanı sanki çevremde. Birkaç gündür böyleyim. Az uyumakla mı ilgili diye düşünüyorum. Hızlı bir duş, kahvaltı için kendime sandviç hazırlama ve trafiğe kalmamak için evden fırlama, 8 gibi ise bölüm kapısından dalma. Şansıma arabada radyoda Beethoven'ın 5. senfonisine denk gelme, ardından Für Elise ile huzurun tavan yapması. Ne çok enerjim var, hem de, nasıl anlatsam, güzel enerji, pozitif enerji, neşeli enerji, iyi huylu enerji. Yani biri bana sataşsa da bir güzel sopalasam fazla enerjisi değil. İşte öyle. Hazır yakalamışken bu ruh halini yazmak lazım dedim...

Hiç yorum yok: