Çarşamba, Kasım 27, 2013

Boyun Fıttırması

Ailenin fıtık özgeçmişinde yerimi perçinledim. Fıtığıma fıtık ekledim. Önceki yıllardaki merdivenden düşmem ya da araba kazamdan kaynaklanıyor gibi görünüyor, tetikleyicisi ise sinirlenmiş ve üzülmüş olmak anlaşılan. Sinirlenmek iyi gelmiyor sinirlere bir kez daha anladım. Ne zaman sinirlensem bel fıtığım azardı, artık boynuma da vuracak. Boynumdaki 5 ve 6. omuru fıttırtmışım.
Ayın 18'inde ağrım başladı, benim yok arkadaş bu tutulma, çarpılma falan değil demem Perşembe'yi buldu. Cuma günü ise yataktan kalkmayı beceremedim. Kocacığım da 10 gündür fuardaydı, annemi aradım, beni alın doktora götürün diye. 10 gün raporluyum, yatıyorum. Bir tek tuvalete kalkmaya iznim var. Bilgisayarda bir şey yapmak zor, ancak tv seyredebiliyorum. Çok sıkıcı. Zaten istesem de kalkmak epey zor, kafamı kocacım kaldırıyor, bir bardak suyu taşıyamıyorum, yemeğimi kendim yiyemiyorum, acıdan gözümden yaş geliyor.

Güncelleme: 2'si Pazartesi işe dönüyorum, ama doktora kalsa 1 ay yatmalıydım. Kalkmama izin verdi ama kontrollü gidip gel dedi. Boyun egzersizi ve bol yüzme verdi ödev olarak. Bir de passifloralı şeker aldım ben, her ihtimale karşı toplantı öncesi yemelik...

Hiç yorum yok: