Pazar, Ağustos 03, 2014

Temmuz Tatili - Antalya

Temmuz en sevdiğim ay olabilir :) Bu Temmuz'da neredeyse hiç işe gitmeyerek rekora koşmuş olabilirim.


Önce Antalya'daydım, aynı otele bu kadar çok gittiğimizi hatırlamıyorum hiç. Xanadu tuhaf bir şekilde favorimiz oldu. Babanne, amcalar, anneler ve kısa bir süreliğine de olsa kardeşle. Bu arada bunu da not düşelim günlüğe: Her ne kadar henüz İstanbul'daki evini kapatmamış olsa da kardeşim Ankara'ya geri döndü, BM'de girdi işe :)

Bol bol foto'da görülen ağaçların altında yayılarak, iyiyip içerek, arada kaydıraktan kayarak, tabii bir de kitap keyfi yaparak geçirdim zamanımı. İkinci foto da Xanadu pikniği, o kadar keyifli ki onun fotoğrafını eklemeden geçemedim.

Not düşecek iki tane de kitap var aklımda, bir sonraki yazı onun için olsun. Tabii bir de İspanya turumuz için bir yazı döktürmeyi planlıyorum, uzun uzun...



Hiç yorum yok: