Çarşamba, Aralık 21, 2005

çam ağacı

heyy! 2006'nin gelisini sirketimizde suslerle karsiliyoruuz. bir suru arkadaslar da gidip ufak cam agaclarindan aldilar. bendeniz de her zamanki gibi emek taraftariydim. dedim ki biz matematik takimi olarak bi cam aaci yapalim. gerci sonradan herkeslerin katilimi oldu, ağac matematikcilerden cikip tum sirketin oldu ama olsun. bu fikir ciktiktan sonra onemli olan malzemeydi, bunun icin de kahvelerini cok sevdigimiz starbucks'in malzemeleri kullanalim dediiim. gerci bu kosullar altinda cam ağaci bana cok pahaliya patladi, hele de real'de bi cam ağacinin susleriyle 5-10 milyon oldugu dusunulurse:) neyse gelelim ağaca: agacin govdesi ust uste gecmis giderek kuculen starbucks bardaklarindan olusuyo. en tepesi starbucks torbasindan kesilip kivrilmis, ustundeki yesil dallarin her biri bi cubugun kesilip paralanmis hali:)

gelelim ağac fikrinin devami olan dilek kutumuzaa! dilek kutumuzun icine sirketten toplayacagimiz dilekleri atacağız. atarken zimbaliyoruz ki okunmasin, okunmayacagi icin de herkesler istedigi gibi atip tutabilsin dileklerinde. di mi ama? simdi ben mesela gelecek yil bu sirkete mudur olmak istiyorum diye yazsam, mudure ayip olmaz mi? aaa olur tabi ayol, olmaz mi?! bi kere değil mudurluk, teknologluktan bile olurum:)

ağacimizin yapim asamasindan bi kac fotosunu albumde bulabilirsiniz. son halini de yakinda yukleyecegiz. bu ağac da emegi gecen tum arkadaslarima tesekkuru bi borc bilirim. kutumuzdaki ve yureginizdeki tum dileklerin gercek olmasini dilerim... (hahahha aa ben de oyle bi dilek mi tutsaydim acaba hakikaten, boyle paradoks gibi birsey dedim)

Hiç yorum yok: