Çarşamba, Ocak 17, 2007

çingene çıt çıt, arkası bit bit :) boyle bi tekerleme soylerdik kucukken, simdi geldi aklima. ya gecen hafta degerli arkadasim Turgay'in "everything is illuminated" filmini izlemesiyle, kampus icinde cesitli yerlerde filmden kopma cingene danslari yapmaya baslamamiz bir oldu. hemen pesi sira turgay film muziklerini buldu. amanin yok boyle guzellik, tavsiye ederim... sonra cok sevgili arkadasim, hakan beyler koleksiyonumuzu zeginlestiridi ve gulsah hanimlar da eksik kalmayip benimle bir album paylastilar... anlayacaginiz son gunlerde cingene isi muziklere sardirdim. e kendimi buldum haliyle, kipir kipir kiprastiriyolar...

bu arada, bu yazida gecen isimler benim msn listemde DOST isimli, az kisi sayili ozel grubuma dahildirler, her biri iş - okul tarzindaki gruplarin nadide insanlari olup, bu secme listeye yerlestirilmislerdir. sanirim biliyolardir ama kendilerine sevgimi bir de buradan iletmek isterim:)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ben miyim o hakan? bildim mi kendimi?

s dedi ki...

bisi bilmisin de, tam ne bilmisin bilemedim, sadece kendini bilmiycektin, sevildigini bilcektin aslinda.

Adsız dedi ki...

kişi önce kendini bilmeli.






:)