Pazartesi, Nisan 13, 2009

Doktora yeterlik sınavından nefret ediyorum. Tez konum hala belirsiz ve sınavın %33'ü tezimle ilgili. O soruya cevap olarak yaklaşan düğünümle ilgili telaşlarımı mı anlatırım, yoksa ben bunu tezsiz doktora programı sanıyordum diye, aptala mı yatarım göreceğiz. %66'sını halletim bir 33'e kaldım zannetmeyin. 66'nın 6'sındayımdır ancak. Bu arada bölümde uluslararası bir konferans düzenlenecek Mayıs'ta, bildiri kitabıydı, davetiyeysiydi, afişiydi, gerzek katılımcıların mailleri, telefonlarıydı uğraş dur, yeterliğe babam girecekmiş gibi. E bölümün işleri konferansla sınırlı değil ya, daha çok var. Bunların yanı sıra, bir de koca buldum o var. E bunun düzülecek evi var, gelinliği var. Elimi şıklatmam yetmiyor, gidip seçip beğenmesi var. Beğendiğin koltukta, kumaşta kocayla hem fikir olunması, olunamıyorsa başka koca bulunması işi var filan. İşim çok yani... Ama benim çalışasım yok, anca kafayı duvara gömesim var.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

gelecek günlerimi görür gibi oldum :S

esin dedi ki...

yaşamak değil insanı yoran bu telaş...

s dedi ki...

evet evet :) 10 Mart'ta yazdığm gibi...

Adsız dedi ki...

a çok ayıp olmuş :)

gürk

s dedi ki...

ehhehhehehh :D eheheh:D ama ben çok güldüm yazarkeen :D