Perşembe, Nisan 22, 2010


Geçen hafta sonu İstanbul'daydım. 7. Eğitimde İyi Örnekler Konferansında sunumum vardı. Konferansı pek beğendim, yine gitmek isterim. Aslında tüm konferans süresince kalmayı isterdim, ama şehrin ve barındırdığı dostların cazibesine kapıldım; saat 3'te akademik dünyamı terk etmiş, kendimi Taksim'e atmıştım. Gonca'yla görüştüm. Biraz olsun hasret giderdim. Peşinden Gözde ve Ankara'dan İstanbul'a gelen bir araba dolusu arkadaşımla görüştüm. Can, Dalsu, Onur, Kuthan, Zeynep hepsiyle bir araya geldik. Tabii onların pek tatlı arkadaşlarıyla da tanıştım. Cumartesi gecesini köyden indim şehre insanı olarak yiyip, içip, dans edip, kendimi zor toparlayarak geçirdim. Pazar sabah ise çılgın gençlik günlerimi geride bırakıp, Gonca - Onur ailesiyle keyifli bir kahvaltı ettim. Sonra yeniden Taksim ve derken kendimi havaalanında, ardından kocamın kollarında buldum. Dolu dolu bir seyahatti, Haziran için bir tekrar planı yapmaya başladık bile :)

Hiç yorum yok: