Salı, Nisan 06, 2010

"Mesela sizce ben nasıl bir öğretmenim? Gerçekten bu sorunun cevabını her zaman merak etmişimdir. Hayalim tatlı sert tabiri vardır ya, işte öyle bir hoca olmak. Hem sevileyim, hem sayılayım. Bilmem başarıyor muyum? Ya da başarmak için ne yapmalıyım? Nedere hata yapıyorum? Sizce?" diye sormuştum öğrencilerime;

Aşağıdaki ilk 3 öğrencilerimden, 4. ise eski öğrencim, yeni çalışma arkadaşım tarafından yazılmış cevap:

1) *Mükemmel: Eksiksiz, kusursuz, tam, yetkin, şahane. Diyor TDK.

2) Nerede hata yapıyorum? dedirtecek kadar başarısız olduğunuzu sanmıyorum. Hatta tartışılmaz bile bence siz başarılısınız. Cana yakın öğrenciyi seven yapınız bizimde rahat olmamızı sağlıyor ( Hatta bazen fazla rahatız di mi ) ama biz de hala öğrenciyiz :))

3) Başarılı :) Uzun zamandan sonra ilk defa sizinle önemsendiğimizi fark ettik. Görüşlerimizin önemsendiği, düşüncelerimize saygı duyulduğu, anlayışla karşılandığımız, not kaygısından uzak vb. bir ortam eğitim hayatımız boyunca hayal ettiğimiz bir ortamdı. Bize bu ortamı yaşattınız. Hayal ettiğiniz ve bizimde örnek alabileceğimiz bir öğretmensiniz.

4) insanın hayran olduğu biriyle çalışması anlatılmayacak bir mutluluk bence. bu yüzden de hala öğrencilik yapıyorum yanında :) ustam saygılar :)

2 yorum:

Gonca dedi ki...

Hiç merak etme süpersin, yola devam :)

s dedi ki...

:):):)