Pazar, Mayıs 02, 2010

Ay yazamaz oldum ne zamandır.

Ders izlemeye gidiyorum ilköğretim okullarına, bizim stajyerleri değerlendirmek, onlara kendilerini geliştirebilmeleri için bireysel dönütler verebilmek için. Bir ay boyunca her haftanın 3 günü ilköğretim okullarında geçiyor. 2 haftası gitti, geriye 2 hafta kaldı. Aman Yarabbim, o bebe belik, önce sempatik geliyor, bizim üniversitedeki kazıklardan sonra ufacık tefecik ve çok daha saf. Sonra onların gürültüsü, şımarıklığı, terbiyesizliği batmaya başlıyor. Alnımın akıyla bir bitirsem şu dersi...

Yine işim çok bu aralar, dizildi üst üste maddeler. Bak geçen baharı doktora yeterlik, evlilik hazırlığı derken kaçırdım, bu bahar da geldi geçiyor, haberim yok. 1 aydan az kalmış, bunu da kaçıracağım. Kaç baharım var ki görecek kim bilir? Pöf...

Hiç yorum yok: