Pazartesi, Eylül 01, 2008

tatildeydim, geldim. hemencik de iş başı yapıverdim. bıraktığın deniz, kum, dalga, güneş, çeşit çeşit yemek, bin bir türlü içki ve çalışmamak olsa da, ankara'nın tadı bir başka...

yeni kayıtlar var bugün okulda, cıtır cıtır bebeler geliyor, kimisi ukala, kimisi candan, kimisi hayran. seviyorum ögrencileri... bir tanesi üniversite tanıtım günlerinde benimle konustugunu söyledi, annesi yanındaydı, nasıl anlattıysa, annesi bile bildi beni. birinin üniversite, bölüm seciminde bir katkım olmus olmasi bir tuhaf aslinda, benim bugün burda olmam da bir hocanin bir cümlesinin sonucudur ne de olsa. o gün benle konusmasaydi da, tercihi bu yönde olur muydu acaba? umarım hayırlısıdır bu senin icin güzel kız... umarım, en güzel gunlerini bu kampüste yasarsin, belki askını bu sıralarda bulursun, mezun olup en iyi işlere girersin...

Hiç yorum yok: