Salı, Eylül 23, 2008

ya bir gün huzur, kara bir bulut gibi üzerime çöker; durgunluk iki eliyle yakama yapışırsa. ya katı kurallar listesi boğazımı sıkar; tam kaçacakken, aşkım ayaklarıma dolanırsa. yeni evim, kafese; sevdiğim, polise dönüşürse. anne olmak için çocuksam daha, oyuncaklardan sıkıldığım gibi sıkılırsam ondan da. bir başkasının yarısı olacak kadar, tam değilsem henüz. "katlanmak" fiili arada kapımı zorluyor ve ben onu almamak için hayatıma zorlanıyorsam. düzen değiştirmeyi hiç sevmiyor, bozuldukça düzenim, iyi ya da kötü olduğunu umursamadan, uykusundan uyandırılmış gibi huysuzlanıyorsam. ya ben bu işi beceremeyeceğimden korkuyorsam...

2 yorum:

Gonca dedi ki...

bu korkular çok tanıdık, hatta benim en yakın akrabam gibiler desem

Adsız dedi ki...

Selay hocam kesin sizssiniz.. :) Turgay hocamın blogu oradan gönüllü abi abla blogu oradan da sizin blog.. Ve buradan da gonca hocamın blogu :) daldan dala atladım .. :) Bizim hocalarımızın bloglarla bu kadar içli dışlı olduğunu bilmezdim.. :) Ben ki 2007 başlarından beri blog tutarım :) Neyse Blogroll uma Hocalarım diye bir başlık altında ekleyeyim bu bağlantıları... Ne diyeyim Çok özledim Beytepeyi..bölümümü ve tabi sizleri.. İyi Çalışmalar... Beni çıkartırsınız her türlü kendi blogumdan ..