Çarşamba, Şubat 11, 2009

Ne zaman denk gelsem Bay J'yi dinlerim Power FM'de... Uzun yıllar evvel televizyonda bir kaç saniyeliğine yakaladığım bir görüntü ve o ara kulağıma gelen sesleri birleştirip, ekrandaki kara, simsiyah uzun kıvırcık saçlı erkeğin Bay J olduğunu sanmışım ve bunca yıldır da, o sese ait tipi bu şekilde canlandırdım, ne zamanki bloguma bi fotosunu koyim diye, aradım geçen gün internette. aman yarabbim! hiç alakası yok benim aklımdakiyle, kesinlikle aklımdakindan daha karizmatik ve yakışıklı olmasına rağmen o görüntüye alışamadım, keşke hiç görmeyip, uzun siyah saçlı esmer adam olarak dinleseydim dedim kendi kendime...

İşin kötüsü bu olaydan ders çıkarmayı başaramamışım ki, yine aynı gayeyle (bloguma hakkında yazı yazmak ve fotosunu eklemek) Radyo ODTÜ'de modern sabahları sunanların tiplerini görmüş bulundum, hay görmez olaydım. ben ne güzel canlandırmıştım onları aklımda. oldu mu ya!

Buraya fotolarını filan koymayacağım ki, sizlerin de kurduklarınız bozulmasın. Bu arada radyoda bu modern sabahları da, bay j'yi de seviyorum, hepi topu söyliyeceğim de buydu, ne fotosu arıyosam o kadar. hay allahım...

Hiç yorum yok: