Salı, Şubat 03, 2009

Yapmam gereken irili ufaklı çok fazla iş var. Geçen gün oraya buraya yapmak için not aldiklarimi tek bir A4'te toplamaya çalıştım, 30 küsur madde çıktı. Ki hani bunlardan biri "ev düz" :) anlayacağınız bazı maddelerin altı fazlasıyla dolu. nitekim ev ve evlilikle ilgili notlarimi aldigim bir defter var; yaza kadar tamami da bitecege benziyor. bir kısım notlar bankalar ve kredi kartlarimla ilgili, bazilari saglik sigortam ve gitmem gereken doktorlarla. e tabii işle ilgili olanlar da var fazlasıyla. "makale yaz", "ders içeriği hazirla", "kayıtları yap" gibi. bunun yanı sıra epeydir oldukca daginik olan okuldaki esyalarimi ve masami da toplamaya karar verdim. soz konusu daginikligi 3-5 katina cikararak ise basladim. e ne de olsa toplamak icin dagitmak lazim, di mi :) iste oyle. saat 17.39, odayi toplamak icin bolumde kaldim, ama blog yaziyorum. 19.30da listedeki bir baska is olan tadilattaki yuzugumu almaya gitmek uzere yola cikmam lazim. hadi bana kolay gelsin...

Hiç yorum yok: