Cuma, Mart 26, 2010

Daha evvelki Wii maceralarımı yazmış mıydım hatırlamıyorum, ama bunu yazacağım. Dün akşam kankalarımızdan ödünç aldığımız wii fit'i kurdu kocacım. Bu arada kocacımın her tür teknik işi harikulade bir şekilde halletmesi beni çok sevindiriyor, örneğin Gonca'nın ilişkisi benimkinin tersi, kendisi kız tarafı olarak tüm teknik işlerden sorumlu. Aman Yarabbim, iş yerinde teknolojiyle baş etme bana yetip artıyor, geri kalanına katlanamam. Neyse konumuza dönelim, ben kendi işlerimle ilgilenirken o wii fit'i kurdu ve oynadık, saati 1 ettik oynarken, bol bol kayak yaptık. Bir süreliğine bizde kalacak, eminim beraber bol bol tenis oynayıp, kayak yapacağız...

2 yorum:

Gonca dedi ki...

He He, evet :)) Örneğin ben kurarken Onur evdeki geri kalan bardakları kırmakla uğraşıyor olur du? Ya da Trük kahvesi yapacam diye ocağı batırmakla, bi güzel taşırdıktan sonra da "lafa tuttun beni senin yüzünden oldu" diyip sıyrlıverir sağolsun. Gerçi ben onun sakar hallerine de bayılıyorum ya :)

s dedi ki...

:D aşk işte naparsın :)