Salı, Mart 16, 2010

Dün Tae-Bo yaptım. Hareketsizlikten iyice uyuzlaştığım, kullanmaya kullanmaya enerjimi minimum seviyede harcamaya başladığım şu günlerde silkelenip kendime gelmeye karar verdim. Gidip bir spor merkezine falan yazılacak cesareti kendimde bulamadığımdan, üniversitenin spor merkezine kaydoldum. Haftada 2 gün gideceğim, tabii teyzeler çoktan doldurmuş sınıfları, o yüzden ben de boş olanlara yazıldım, bunlardan biri Tae-Bo'ydu, diğeri Pilates. Pilates'e henüz gitmedim, bakalım onu da 2 güne göreceğiz. 

"Tae Bo kelimesi, Korece'de ayak ve bacak anlamına gelen tae ve İngilizce'deki box kelimelerinin birleşmesiyle oluşmuştur." Ancak ben adını Tepik dersi koydum. Box'la pek bir alakası yok sanki, aerobiğimsi bir şey, fazladan yumrukla tekme sallıyorsun. Neyse hareket harekettir, hem belki de biz iyi bir tae-bo hocası tarafından çalıştırılmamışızdır.

Eğer disiplinli bir şekilde önümüzdeki 1 ayı çıkarırsam ve bu üniversite imkanlarından yeterince memnun kalmazsam, bir spor merkezinin peşine düşebilirim. Hem yüzerim, hem tenis oynarım böylece falan.

1 yorum:

Gonca dedi ki...

Şimdi senin heryerin ağrıyordur. Hatta merdiven çıkarken ahhh offf diye sesler de üretiyosundur :) Yakışıııııır.