Perşembe, Temmuz 01, 2010

Haziran'ı hiç ettim ulan, şöyle bir göz attım da blogumdan da belli zaten. Hatta kimi günler için "hiç" yetmez, piç ettim bile denebilir. Tezin uygulamasını bitirip, TİK'i de atlatınca mı geldi nedir bu gevşeklik anlamadım. Hayır, dünyalar dolusu işim var, bu moda girecek durumda da değilim ama, olmadı tüm ay konsantrasyonum eksikti resmen. Yaz zamanı uygulamasına geçtim herhal :P Yarı performansla çalışma! Gerçi yaptığım iyi birkaç iş de yok değil, gitmem gereken iki doktor işini hallettim mesela, gerçi içlerinden birine Temmuz'da bir randevu daha almam lazım. İstanbul'a gittim sonracığıma, hem dost, hem akraba ziyareti, hem gezme tozma, değişiklik. Bir de dans dersine başladım, o da pozitif birşey ne de olsa. Bir de Haziran'ın son 3 gününe bugünü de dahil ederek, bizim dergiyi web sayfasına aktardım, bayağı büyük işti o...

Hiç yorum yok: