Çarşamba, Temmuz 21, 2010

Cicilerime cici ekledim, iki ayakkabı aldım. Biri lacivert diğeri siyah.

Bu arada bir de fesleğen aldım evimize dün. Evimizin tek yeşilliği olan, başka bir aşktan kalma siklamenim evlendikten sonra fazla yaşamadı. Oysa vurgulaması gereken aşk bitmiş olsa da, çiçekle bir alıp veremediğim olmadığından, ona güzelce baktığıma da inanıyorum. Gerçi kocacım, eski kocamdan kalma bir çocukmuşcasına misafir gelirken falan götürüp odaya kapatıyordu zavallı çiçeği :) Neyse artık yeni çocuğumuz var. Üstelik dün kocacımın başucuna koydum, bir de not bıraktım "Amcacım sizi çok sevdim, size baba diyebilir miyim?" diye, kocacım notu görünce pek güldü, nüfusa kaydettirir sanıyorum :)

2 yorum:

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Ay bayıldım ben bu babetlere güle güle giy canım.

s dedi ki...

Teşekkürler, ama benim babet bunlardan biri değil, bu sadece internetten bulduğum bir foto :( Gerçi benim ki de sempatik ama bu kadar neşeli olduğu söylenemez.