Pazartesi, Ekim 04, 2010

Yazmak istiyorum, daha sık. Daha neşeli şeyler ve daha hüzünlü, hayır hayır künefe gibi hem tatlı hem tuzlu şeyler değil kasdettiğim. Dur, dur. Aslında şekerle peyniri doğru oranda karıştırabilsem yazılarımda, ona da varım, hem zaten ben künefeyi de severim. Sadece yemenin ya da içmenin pek de bir anlam ifade etmediği şeylere benzesin istemiyorum yazdıklarım. Mesela Turgay için kereviz ya da birçoğunuz için bamya gibi. Okuduktan sonra birşeyler hissedilsin, bir yazı okuyan birini daha okumak istesin istiyorum. Yeni okuyucular, oturup gece boyu arşivde gezinsinler istiyorum. Ama ben bu anlamda kendi performansımdan memnun değilimki siz okuyucularınkinden olayım.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Hocam bir teklifim olacak; öğretmenliği bırakıp yazarlığa başlayabilirsiniz... Güzel yazıyorsunuz :)

x adlı öğrenci.

s dedi ki...

:) Teşekkür ediyorum :) Şuradan aldığım 3 kuruşu yazarlıktan da kazanabileceğimi bilsem dalacağım yayın dünyasına zaten :)