Pazartesi, Ekim 11, 2010

Duyduk duymadık demeyin, evimizin yeni bir üyesi var. 6 aylık bir kedicik. Soğuk ve yağmurlu 7 Ekim akşamı, kocacıma "beni eve götür, beni eve götür" diye miyavlamış :) Tabii kendisi de o duygu sömürüsüne dayanamamış, kapıp eve getirmiş. O gün bugündür bizde. İlk veteriner ziyaretini gerçekleştirdi, mamalar, kumlar, oyuncaklar alındı. Mırmır mırlayıp duruyor sabahtan akşama kadar. Ben iki köpek büyümüş bir evden gelen biri olarak, kediyi terbiye etme çabalarını sürdürüyorum, bakalım birimiz diğerini edecek ama... O daha sabırlı görünüyor gözüme, sonunda pes eden biz olacağız sanki. Hayırlısı... Haa bu arada hala bir adı yok. Önerilerinizi bekliyorum.
Not: Foto gerçektir, yani bahsi geçen kedi yukarıdakidir...

4 yorum:

Nino the Dreamer dedi ki...

zilli?

Gonca dedi ki...

katılıyorum bu "zilli" seni terbiye eder :))

Adsız dedi ki...

mırmır olsun hocam :D

Adsız dedi ki...

erkekse Hasan dişi ise Elif koyabilirsiniz :)

x adlı öğrenci.