Pazartesi, Kasım 08, 2010

Rüyamda Devlet Opera ve Bale Sahnesi'ndeymişim, bir dans okulunun çocuk grubunun gösterisi varmış. Ben sahne arkasında bir göz odayı birkaç kişiyle paylaşıyor, orada kalıyormuşum. Bu arada söz konusu gösteriyi izlemeyi çok istiyormuşum, ancak bölüm başkanım izin vermiyormuş. Bölüme yeni gelen bir hoca da bu durumu, gösteriyi izlemeye gelen rektöre şikayet ediyormuş. Haa tabii bu arada ben sahne arkasındaki odada yaşıyorum ya, çamaşırlarımı sahneden görünecek şekilde trabzanlara asmışım ve arada utanıp donumu, pijamamı falan toplamaya karar veriyorum. Sonuç mu? Gösteriyi izleyemiyorum, o sırada Kızılay meydanında gitmekte olan bir uno'yu durduruyor ve anneme yetişmek için çocuğun arabasını bir saatliğine kiralıyorum, neyseki çocuk Turgay'ın arkadaşı çıkıyor da seviniyorum :) Var mı yorumlayacak olan?

4 yorum:

Gonca dedi ki...

hihi :)) Ben bu rüyayı yorumlamam

s dedi ki...

Ahahahha süper değil mi rüyam? Analiz için çok uygun ama o cesaret hiç birimizde yok galiba :)

Gonca dedi ki...

Bu rüyadan "tabirler kitabı" çıkar. Bilimsel yayınlarının arasına koyarsın, yerse tabii :))

turgay baş dedi ki...

arabanın kime ait olduğunu bi bulsak ben çok pis yorumlarım.. ama arabanın sahibi burda kilit rol oynuyor, o olmadan mümkün değil olmaz.. olsa olur derdim..