Salı, Mayıs 01, 2007


blogunuza reklam verin diye bi duyuru çıktı karşıma geçen. bi hevesledim, girip inceliyim dedim, kaç para geliyo ki acaba, akmasa damlar dedim kendimce. sordum, reklama 100 tıkta 1 dolar alacakmışım. bi sayfadaki reklama tıklanma oranı ise 100de 1 miş. bu ne demektir. sayfama 10000 kez girilince 1 dolar kazanıcam. günde ortalama 2 kişi girse, 10 000 girişi bulmam 5000 gün alır. bu da kabaca, hani bayramı seyranı çıkaralım desek, 15 yıla tekabül ediyo. yaniii ben bloguma reklam versem 15 yılda 1 dolar kazanıcam:) sonra vazgectim haliyle reklam almaktan, bu yazıyının altına hesap numaramı eklesem, okuyanlar acıyıp 3-5 yollar zaten... daha karlı olacagi kesin. neyse simdilik blogdan gelcek paraya kalmıs durumda diilim allaha sükür. vazgectim reklam sevdasından. haa ama reklamla ilgili bilgileri okurken bi sekilde sayfanın tepesine reklam gelmiş durumda :D nasi gidecek bilmiyorum, hayır bişi diil hesap numaramı fln da vermedim, tutun ki giriyo millet, bana gelmiyo para, kim kazanıyo belli diil. o aptal seyi kaldrimayi bilen varsa yardım etsin.

Hiç yorum yok: