Perşembe, Mayıs 03, 2007

geçen bi düştüm, yara bere içindeyim, şimdi canım yandı da, bi paylaşayım blogda dedim. hani bu aralar üst üste geliyo ya. yine şaka gibi bi gündü, dedem (annemin babası) ameliyat sonrası tekrar acile kaldırılmış, yeni bi operasyona alınmıştı. okuldan çıktım dedeme gitmeyi planlıyodum, önce eve gidip, ordan geçmeye karar verdim, eve girdim, bi bardak çay içcem, ama o da ne, telefon çaldı, babannem (babamın annesi oluyo, hani iki hastayı karı koca sanmayın) fenalaşmıştı, ambulans geliyordu, koşup evlerine gitmem gerekiyordu. neyse çıktım haldır haldır gittim. babanne düzeldikten sonra, yani yaklaşık olarak gece 10 gibi, çıkıp dedeme gittim. 12'ye doğru da ordan çıktım.

bu arada aynı ülkede 2-3 yıldan fazla durmayı başaramayan, dünya vatandaşı dostlarımdan biri olan Gözde, 2 yıllığına iş bulmuş, fizana gitme kararı almış, istanbul'dan ankara'ya vedaya gelmiş. güya akşam ona söz vermişim, ama hastalardan başımı alamıyorum ki. neyseki, hatun genç, overall'a gidelim demiş, yani saat 12den sonra buluşmak mümkün :)

neyse gittim overall'a ama duygusal ve fiziksel olarak yorgunum, cok kalmadım, millet eglenmeye devam ederken çıktım. araba taa kuzgun sokakta. başladım arabaya koşmaya (niye koşuyosun demeyin, ben severim böyle kısa mesafede, ulaşım amaçlı koşmayı, bölümden koşarak çıkıyorum her gün, hocalardan biri, sırf bu yüzden yangın görevlendirmesinde "haberci" olarak yazmış beni, "bu hep koşuyo" diyerek:)) , neyse derken önüme bi bahçe duvarı çıktı, atladım üstünden (adam olup etrafından dolansana da demeyin, atlamayı da severim:)) ama duvardan indiğimde ayağıma denk gelecek şekilde bi demir varmış, takıldım, sendeledim, aslında toparlayabilirdim ama öbür ayağımda bir beton yükseltiye takıldı. şimdi canlandırın bakalım gözünüzde. evet bi insan evladı olarak 2 ayağım var ve bahsettigim anda ikisi de yerden kesilmiş durumda. yine bir insan evladı olarak uzun mesafe uçamıyorum. havalanmayı başardım da, iniş biraz sert oldu. tabii süründüm bi süre, bu esnada eller ve dizler haşat oldu tabii. peki başka neremde kocaman bi çürük olabilir? hayır bilemediniz. çünkü belimde! söyle sag böbregimin hizasinda. peki o nasıl olur demeyin, ben varım karşınızda:) uçuşun hızıyla sürünürken, sağdaki beton demir karışımı şeye belimi çarparak durdum. o hızla giden, 60 kiloluk ağırlığı, belimde avuç içi kadar bi alanla durdurdum. şu an mosmor ve sırtımı sandalyeye bile yaslayamayacak kadar acıyo.

Hiç yorum yok: