Salı, Mayıs 29, 2007

corapla sandalet giymenin güzelligini kesfetmiş bulunmaktayim. hep bir agizdan "nee!" dediginizi duyar gibiyim, tamam ben de o görüntüden hazzetmezdim, anlam da veremezdim, ama ilk defa denedim, müthismiş:) akıllı olanlarınız, peki ne oldu da 25 yaşında denedin bunu diye soruyordur, anlatayım... hani başımın belası bi tez var yakın zamanda bitirmem gereken, işte ona kasıyorum. bu sebeple dün aksam 7ye kadar bölümde çalışıp, sonra evde misafirleri agırlayıp, gece bölümde kalmak üzere geri geldim. tabii tek degil Turgay'la. geldik diyelim... dün sandalet giymiştim ve ayaklarım biraz üşümüştü, o yüzden eve gidince çorap aldım yanıma, ayakkabılarımı da alayım da yarın ayakkabılarımı giyerim dedim. Ancak elimdeki bi sürü eşyanın (yastık, battaniye, börek, çörek, meyve, kıyafetler vs.) sebebiyle ayakkabıları unutmuşum. Bir uyandım hava soğuk, kapalı, naparsın çorapları çeker üstüne sandaletleri giyersin. anaa nası rahat oluyomuş, nası güzel bi duyguymuş. bi kere sandalet bi süre sonra bantların oralardan biraz oturur ayağa, oysa çorap olunca o dert kalkıyo ortadan. ayrica bi spor ayakkabı giysem, ayagim yanacak, sonucta mayıs ayı. hem ferah, hem sıcak, hem yumuşak oluyo anlıycağınız. üstelik çorap da sandalet de koyu renk oldugundan, üstüne de kot düştüğünden pek anlaşılmıyodu çoraplı sandaletlerim. gerçi ben gördüğüm herkese, "bakın ben Hans oldum" konu başlığıyla sandaletlerimi gösterip, sandalet-çorap ikilisinin faydalarını anlatmak suretiyle fark ettirdim :D sizlere de tavsiye ederim:)

Hiç yorum yok: