Perşembe, Kasım 15, 2007

Kesin şaşırcaksınız, kimse tipimden beklemiyor çünkü, ama ben arada ostim radyo dinliyorum:) Nerden ve nasıl oldu bilmiyorum ama bi şekilde arabamdaki kanallardan biri olmuş bu radyo ostim. Türkü çalıyo hep ya da en azından ben hep o zamanlarına denk geliyorum. bazen çok hüzünlü bazense acaip komik geliyor, bu sabahki favorim şuydu mesela, bi tane kızımız, fingir fingir bi şekilde,
"aynalı körük olmazsa ben gelin gitmem,
ud kemani çalmazsa aynalı körüğe de binmem."
diye bişi söylüyodu. kihkihki:D pek hoşuma gitti.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bu kanalı ben de arada dinliyorum, arabadaki radyoda kayıtlı istasyonlardan birisi ve ben üstüne başka kanal kaydetmeyi bi türlü beceremedim. özellikle gece geç vakit işten çıkmış eve dönerken, her zaman dinlediğim kanallardan baygınlık geldiğinde dinliyorum. ama (allahtan) yolum kısa, ya bir ya iki parça dinleyebiliyorum.

bunun alternatifi olarak makro fm ve radyobek de var. (bunlarda bi şekilde arabadaki radyoda kayıtlı ve üstlerine başka bi kanal kaydedilemiyo)

bu seferlik adımı vermeyim, şimdi bu blogu okuyan tanıdık var tanımadık var, yanlış bi intiba uyandırmayım kehkeh