Perşembe, Mart 12, 2009

Bugün topluma hizmet uygulamaları dersim vardı yine. Beni gerçekten çok heyecanlandırıyor. Çocuklar dersten çıkmadan damlıyorum koridora, tenefüslerinde de ortalarda oluyorum ki isteyenler gelip benle projelerini paylaşabilsinler diye. Dersi de bir türlü bitirmek istemiyorum. Epeydir motivasyonum bu kadar yükselmemişti ve ne zamandır bir şeyle bu kadar isteyerek uğraşmamıştım. Bütün öğrencilerin isimlerini çoktan ezberledim, kim hangi kurumla hangi projeyi yapıyor biliyorum. Enerjim çok yüksek, ki bunu çocuklar da hissediyor. Projeler gittikçe güzelleşiyor ve daha da iyileşeceğine eminim. Üstelik artık kendilerini 2 saat zorunlu devamın dışına çekmeye başladılar, fazla fazla gidip, koşturuyorlar. Sanırım onlar da heyecanlandılar... Huhuuu :) :)

2 yorum:

Tuba Durmaz dedi ki...

siz bahsettikçe daha da bi imreniyorum öğrencilerinize. hatta daha da fazlası kıskanıyorum işte kıskanıyorum :) daha da güzeli ne biliyor musunuz hocam, heyecanınıza sadece yazdıklarınızla tanık olsam bile bir öğretmen olarak benim de içimi heyecanın kaplaması..

s dedi ki...

heyecan bulaşıcı işte, ne güzel :)