Cumartesi, Ocak 25, 2014

Kültür-Sanat

Kış sezonunda kültür sanat etkinlikleri artıyor ya, işte bu hoşuma gidiyor.
Geçtiğimiz günlerde Bilkent Senfoni Orkestrası'nın yeni yıl özel konserini, bir de La Boheme operasını izledik. La Boheme adında (aynı kitaptan esinlenilmiş) iki ayrı opera bestelendiğini bilmiyordum, yeni öğrendim.

Ya insan nasıl böyle bir şey besteleyebilir, her bir müzik aletinin ne çalacağını nasıl yazabilir, onların ortaya çıkaracağı bütünü nasıl hayal edebilir aklım almıyor, her seferinde büyüleniyorum...

Gelelim sıradaki etkinliğimize STOMP! Hani şu süpürgeler, çöp kutuları ile müzik yapıp dans eden grup. Türkiye'ye geliyorlarmış, biz de kaçırmayacağız bakalım.

Sırada bale var, Kont Dracula, maalesef 30'undaki gösteriye yer bulamadık, biletlerin satışa çıkması ile bitmesi bir oldu. Bir dahaki gösterime artık.

Bir de sıradaki gideceğim resim sergisini söyledim mi bu iş tamam: Nezafet Özlütürk... Resimlerini beğeniyorum, kim bilir belki duvarlarımızı şenlendirir bir resmi ile :)

Hiç yorum yok: