Çarşamba, Nisan 19, 2006

isten cikista napalim?

pekala, "bisiler yazman lazim, bu boyle gitmez" dediginizi duyar gibiyim. hazir mesai saatinin son dakikalarina girmis, bundan gayri is yapamaz pozisyona gecmisken biseyler yazmakta fayda var. acilen bi konu belirlemeliyim. konumuuuz: "bugun isten cikista napalim?" olsun. beraber bir yanit ariyalim. hemen aklima gelenleri siralayayim.
1) evine git, annenle muhabbet et, cay saatine katil.
2) onur'u ara, hernerdeyse ki kesin bi yerde geziyodur, yanina git.
3) pelin'i ara, tenis oynamayi teklif et, ne de olsa tenis esyalarin bagajda.
4) nergis & ozlem'i eve davet et, belki bugun ikna edersin.

bu arada seceneklere ara verip, annemizi arayalim ki eve gitmeme durumumuza verecegi tepkiyi olcelim:) caliyooor, caliyoor, annem evdeymiiis, ama galiba yabancilar varmis. hmm cay saati yoksa gitmem. ama bu telefon konusmasi durumu hic mi hic netlestirmedi. birazdan tekrar arayacagim. sansimi nergis'te denedim, isi varmis, gelemezmis. peki ya simdi onur'u mu arasam. aaa unutmadan 5 numarali secenek de su:

5) suleyman'i ara, starbucks'ta kahve icin, yemek saatine evine don.

du bi onur'u ariyim. konustum, arkadaslariyla buluscakmis kitirda, davet ettirdim kendimi. ama onlarin geyiklerini bozmasam mi? hele bi de sulo'yu ariyim tam olsun. bakalim o napiyo? aradim, aay o da bi bayik cikti, napcagi da belirsiz. oof bana bugun kimseden hayir yok. annemi tekrar ariyorum. ayy kafam karisti, saat de 6 oldu. simdi de hakan aradi, beni odtu'den alir misin diye ve ben de bilincsiz bir sekilde olur dedim. e peki ya bilkentte buluscaksam. oof cikiyorum. sanirim yolda karar vericem:) ama once gidip hakani alayim...
hoscakaliin...

Hiç yorum yok: