Perşembe, Nisan 27, 2006

n' the oscar goes to

dun maskeli baloya gittim. vee bilin bakalim en iyi kadin kostum odulu kimin oldu? beniiim:) geysa olarak katildigim dans yarismasinda birinciligimin ve kazandigim dvd playerin ardindan maskeli baloda da boy gosteren ben oldum. ciftci oldum, kirmizi kareli gomlek ustu kot tulum, hasir sapkam, sapkamin altindan gorunen alnima dokulen kahkullerim ve gece boyu birini zedelememek icin buyuk ozen gostermeme sebep olan kocaman bi tirmigim vardi. o tirmik arabaya girmeez, girse cikmaaz, ugras dur. neyse degdi dogrusu. haa bu arada gazeteciler bol bol fotografimi cektiler, hatta adimi not ettiler, bugunler de gazetelerde gorunebilirim, rastlarsaniz soyleyin de ben de alayim... bu arada seyahat utusu kazandim, her en az 2 haftasonunu sehir disinda gecirdigim dusunulurse, hediyenin anlami artiyor tabii, zaten hediyem verilirken de ayni yorumu yaptilar. iste boyleee...

Hiç yorum yok: