Cumartesi, Nisan 29, 2006

cinema time 2

haftanin 2.sinemasi ice age 2 oldu. bu arada tesadufe bakinizki ice age 1 de dun tv'deymis. neyse 1'i izlediginizi dusunerek 2'yle ilgili bilgi verecegim.oncelikle 1 ve 2'nin ortak karakterleri, mamut, kaplan, miskin yaratik ve findik pesindeki cilgin sincabimtrak sey. yeni karakterler ise 2 keseli sican kardes ve kendini onlarin kardesi sananarak onlar gibi hareket eden bi disi mamut:) olay ise buzlarin erimesi ve sulardan kacarak kendilerini kurtarmaya calisan hayvanlar. film guzeldi, komikti, gitmek lazim diyerek kisa ve oz yorumumu gayet soguk bi sekilde kesiyorum.

gelecek program: bundan sonra izleyecegim filmi yazayim dedim bi de. inside man! nerden mi cikardim? sabah arabada aysinle konusuyorduk, dun izlemis filmi, ozel gosterimde, begenmis. film bugun vizyona giriyor. ben de geldim sabah sabah biraz baktim, filmin sayfasina girdim, sonracigma biraz yorum okudum, yess dedim gelecek program bu:) ehheheh, kisaca bunu da gitmeden tavsiye ediyorum, belki izleyince de yazarim bisiler...

Hiç yorum yok: