Salı, Mayıs 23, 2006

ah bu sarkilarin gözü kör olsun...

bugun biseyler yazmak istiyorum, ama ne yazcagimi bilemiyorum. bikac gundur bi sey var aslinda aklimda yazmayi planladigim: sevdigim sarki sozleri :) acaba ona mi girissem? dur bi baslayalim bakalim...

Chris Isaak - Wicked games - nobody loves no one...
Cure - it's friday i'm in love
Sting- i'm an English man in newyork
Bob Marley- no woman no cry
Faithless- God is a DJ
Dido- i want to be a hunter again
İpraam tatlises - bir kulunu cok sevdim, o beni hic sevmiyor!
Mahsun - Nemrud'un kizi- ocagim söndü, nası beladır. bırakıp gitti, bu ne devrandır. Dunya gozumde kerbeladır. Allahtan bulasın!
Nil - ben manyak mıyııım?
Aylin Aslim - Ben kalender mesrebim, güzel çirkin aramam, gönlüme bir eğlence isterim olsun.
Burhan Öcal- İndim dereye taş bulamadım, kendime gore es bulamadim.
Duman - sadece koklayacaktim - Tadına bakmayacaktım, sadece koklayacaktım, icime cekmeyecektim...
Vega-Elimde degil- yalansan, yalanı severim, elimde degil.
Sezen- Allahin varsa- Bu aksam adres defterinde S harfinin oldugu yerde bulup, ya çiz ya yak adımı, ya da sessizlik koy yerine. Gittigin o gece ardindan 2 kadin uyanip aglayacak, biri annem digeri ben, benim biraz ahım kalacak, allahın varsa, vicdansiz...
Müslüm Gürses - Tanrı istemezse yaprak düşmezmiş, tanrı istemezse insan ölmezmiş. sen beni tanrı mısın, beni öldürdün? Allah öldürür dünyadan alır, sen beni öldürdün hayatta bıraktın. Cehennem ateşi ahirette olur, sen beni dünyada ateşe attın.
Zeki Müren - Elbet bir gün bulusacagiz, bu boyle yarım kalmayacak, ikimizin de gozleri yaş, oyle durup bakisacagiz.
Vega-Serzeniste- biraz sev sakinleştir.
Nelly - it's gettin hot in here, so take off all your clothes. i'm gettin so hot, i'm gonna take my clothes off.
Talking Heads - psychokiller - run run run run run run run away
Kurban - Yalan dostum ask diye bisey yok, ask dedigin 3 gunluk eglence, bilemedin 5 gun sursun, kapilip da surunen cok.
Asık Veysel - güzelligin on para etmez, bu bendeki ask olmasa.
Pamela - cebimde bir tek numaran kalmis artik, herkes icin bir tadimlik.
Muzeyyen Senar - dalgalandım da duruldum, kostum ardindan yoruldum. binlerce guzel sevdim de en son sana vuruldum.
Duman - Bu aksam - icerim ben bu aksam, ben burda bu aksam.
Duman - hayatı yasa - uyan dostum uyan. hadi keyfine bak, inan bana aldirma obur dunyaya. hayati yasa, durma. obur dunyayı sorma, hayati yasa.
Feridun duzagac - alev alev - birbirimize bi kac ask kadar gec kalmis olmasaydik, hep yanlis gidenlerin ardindan yorulmasaydik. kendimi ariyorken olmaktan korktugum yerdeyim: sendeyim. al beni ne yaparsan yap.
Ozlem Tekin- daglari deldim - daglari deldim, tek basima, colleri astim. bir tek ben erleri yendim kiz basima, sende yikilmam.
Sebnem Ferah - mayin tarlasi - mayin tarlasinda dolasip durmusum, ask sanipta. herkes arkamdan bagirmis kimseyi duymamisim. savas filmlerinde olur ya yarali yarali devam etmisim. sonuna kadar ask ya, yanimdasin sanmisim.
Muazzez Ersoy- Güz gülleri - Güz gülleri gibiyim, hiç bahar yaşamadım. ya sevmeyi bilmedim, ya sevince gec kaldim.
Serdar Ortac - Kafayi yormam, sonuna bakmam, ben adam olmam.
Bodyrockers - i like the way you move!
Ellerin nerde - Kaderimde bu da mi vardi, sevdigimi baskalariyla, goreceksem eger kör olsun bu gozler gormeyeyim bi daha. bilirsin sensiz ben hic yasayamamki ölürüm hasretinle...
Garbage - i'm losing my favorite game, your losing your mind again.
Shakira - don't bother - don't bother i'll be fine. I promise you won't ever see me cry. Don't feel sorry.

Hiç yorum yok: