Cuma, Aralık 08, 2006

İyi Olan Kazansın:
Dun gozetmenligim vardi yine, Matrix'teki siyah parlak pardosuyu cekmis Trinity edasindaydim:D Gozluklerimi taktim (yoksa degil kopya mopya gormek, bebelerin yuzlerini zor gorurum) diger gozetmen arkadasim Turgay'la beraber o koca amfiye daldim, ben Armageddon filmindeki uzaya firlatilip dunyayi kurtaracak astronatlarindan biriyim, Turgay'da olsa olsa Red Kit'in Rintintin'i edasinda. Bebeler bi hayalkırıklıgı yasadi biz girince, gecen sinavlarina da Turgay'la beraber girmistik, artik bilmiyorum benden mi Turgay'dan mi cekindiler:) Biraz sonra hoca geldi, kagitlar dagitildi. ve ben soyle dedim; "iyi olan kazansin". ne de olsa kopya cekmek sanattir. tabii kopya yakalamak da:) ben kulvar degistirdim yeni, yakalama alanindayim artik ve ne yalan soyliyim bu kulvardaki isimi de sevdim. ustelik en iyi gozetmen, en iyi kopyacidan olur diye bi iddaam da var. o kadar rahatki gormek, elini suraya koydu, gozunu soyle cevirdi, basini bu yana egdi, hepsinin anlami kayitli bende. ayrica eger ogrencileri taniyorsam, hatta bi kere sinavlarina girdiysem, is iyice kolaylasiyor. grup grup biliyorsun kopya ekiplerini, ona gore hareket ediyorsun. neyse iste boyle:)

Hiç yorum yok: