Cuma, Aralık 01, 2006

Program yukleme:
Meryem isyan etti, "bosluk" yazisinda kitlenip kalmış olmama. O yuzden acilen bir yazi eklemem lazim. Bu sebeple söz ettiğim yazi dizisinden birini ele alana kadar hemen anılara bakiyorum. Ve dunden bahsetmeye karar veriyorum. Dun dogru duzgun masamda oturamadim, neler mi yaptim. sabahtan aksama kadar bilgisayar laboratuvarindaydim. bebe belik önüne geleni yuklemesin diye bilgisayarlarda bi program yuklu. aslinda cok faydali bi program ancak, program yuklemek gerektiginde bi eziyete donustugu kesin. benim de 40 tane bilgisayara bi program yuklemem gerekiyodu iste dun. bu arada yukleme proseduru su sekilde:
1) bilgisayari ac,
2) belli basli tuslara bas,
3) acilan kutuya sifreyi gir,
4) bilgisayari yeniden baslat,
5) programi yukle
6) bilgisyari kapat.

bu islemleri 40 bilgisayara uygulamak haliyle 2 saatimi aldi. ogleden sonra da dersim vardi, cocuklarin basindaydim, aksama kadar. anlayacaginiz yoruldum. ama guzel bir aksam aldi yogunlugumu ;)

Hiç yorum yok: