Pazartesi, Aralık 18, 2006

kablosuz fare & klavye:
is yerimde kablosuz fare ve klavye kullaniyorum. kullanmaya basladigim gunden beri tek dusuncem, ne muhtesem bisey oldugu. ayagina bacagina kablo dolanmaz. fare belli bi noktada kablosu yetmedigi icin tikanmaz. al klavyeyi kucagina, yaslan arkana, yaz babam yaz... ee peki simdi niye bunlari soyluyorum. cunku biraz evvel bilgisayarim kitlendi, daha dogrusu ben oyle sandim, birdenbire imlec hareket etmemeye basladi, hakkaten de dunya kadar program acikti, hah dedim catladi bilgisayar, yeniden baslattim, ama nafile. geri acildi ama farede tık yok. bittik dedim, isin icinden nasi cikarim... o sirada cok sevgili kurtaricim, oda arkadasim, teknik servisim, karın doyuranim, kahve getirenim, moral duzeltenim, kisaca herseyim:) "pilleri bitmis olabilir farenin" dedi. klavyedekileri cikarip denedim (ki farenin altindaki pilleri cikartmak icin pillerin yarisi kadar bir deligi kullanmak zorundasiniz ve bunun nedeninin insanlara eziyet etmekten ya da fareyi parcalamamak uzere sabirlarini olcmekten baska mantikli bi aciklamasi olamaz gibi gorunuyor.) neyse bi baktim fare calisiyor, ortada kitlenen bi bilgisayar degil, pili bitmis bi fare varmis anlayacaginiz! ee tutunki gece ya da bir sey yetistirmeye calisirken bitti pil çötönk diye. veyahut allah muhafaza bi yakisikli delikanliyla chatlesirken, tam randevuyu baglayacakken:) simdi oldugu gibi salina salina bufeye gidip, hazir gitmisken kendimi sakinlestirmek icin bi kac cesit biskuvi ve icecek alamam ya her zaman... ohoo... bunun "pil yakinda bitecek" uyarisi verenleri varmis, hani hani benimki niye vermiyo?!*

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hahahahah... "allah muhafaza bi yakisikli delikanliyla chatlesirken, tam randevuyu baglayacakken:)" kısmını üzerime alınmak istiyorum. özellikle "allah muhafaza" diye başlaması çok manidar :)


not: bu blogspot'un word verificationları da amma zor be.. bilemiyom bazen..