Çarşamba, Ekim 24, 2007

Bilim uzmanı oldum ya ben şimdi, hani yüksek lisansımı tamamladım diye (bu arada masterlilarin bilim uzmanı diye bi isim aldıklarını yeni öğrendiğim gibi, bu bilim uzmanı lafını da prof’tan daha havalı bulduğumu itiraf etmeliyim. BİLİM UZMANI ya, var mı ötesi, hahah) Neyse esas gelmek istediğim nokta, ben bu afili lafın, bir master diplomasına verilmesine göz yumamayıp, bilim uzmanı olma göstergelerini yeniden yazayım dedim:

Bölüm koridoruna antre diyecek kadar bölümü benimsemek
Sanki eve dönecekmişçesine, gittiğin restaurant’ta çişini tutup, bölüme saklamak
Yalnız akşam yemeklerinde karşılaşabildiğin okuldaki garsonun, saç modelindeki değişikliği bilecek kadar seni tanıması
Sabahlamalar için çekmecende temiz tişört, masanın altında terlikler bulunması
Bölümün buzdolabında cumartesi öğle yemeği için karnıyarık, pilav, yoğurt olması
Bölüme keyifle gelmek,
Her hafta sonunu burada geçirmenin dert olmaması
Üniversitenin sabah 6’sını da, gece 3’ünü de görmüş olmak
Dolabında battaniye ve yastığının olması
Sabahları kalkıp dişini fırçalaman bölümde
Arkadaşların gündüz gece ne zaman arasa önce bölümde misin diye sormaya başlaması
Ve en önemlisi yanına gelen hoş bir erkeğin gözlerinden önce, masanın üzerine bıraktığı, kütüphaneden alındığı belli kitaba bakman…

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Tebrik ederim... Master bitti ha.
Filozof Doktor olduğunda da kutlayabilmek dileğiyle...

s dedi ki...

evet evet, sonunda bitti, ben dahil herkes saskin bittigine:) cok tesekkur ederim. bu guzel serkan isminden (cidden severim) bir cok arkadasimda oldugu icin sana ozel bi dilekte bulunamiyorum ama soyle diyebilirim belki, 1000 kat guzel dileklerin gerceklessin:)

Adsız dedi ki...

:) Serkan Okur. Sebit'te tanışmıştık.

s dedi ki...

oo yani SO :) bi de detay vermis, sebit mebit die :):) ben de senin haberlerini aldim bizimkilerden, zaten bloguna da ugruyorum :) o sebeplen sanaaa, dilek babında, uzak diyarlarda az özlem, bol bol neşe diliyorum:)