Salı, Ağustos 22, 2006

trafik kazasi

kaza yaptim ben:( gecen hafta basinda, tam hatirlamiyorum gunlerden pazartesi olmali... edalaydim, "yemek bahane sohbet sahane", seklinde takildik, sonra ayrildik. ben galerianin ordan hacettepeye gitmeye calisiyordum... ama basarili olamadim, kala kaldim arada bir yerde, boyle asfalt parcalari, taş toprak yığını olan bir tepecigin uzerinde. baska bir arabayla carpistim. adamcagizin elmacık kemigi kirildi, benimse bel-boyun-kalca üçlemesinde agrilarim var... ayrica airbag saolsun acilirken kollarimi, agzimi, burnumu biraz zedelemis. ilk anlarda kollarim ve burnum deli gibi acirken, gecen gunler dikkatimi boynumda yogunlastirmami sagladi... iste boyle cok sıkıcı ve kotu bi durum... by the way tum ziyaretime gelen, arayan soran, mail atan arkadaslarima tesekkur ederim...

Hiç yorum yok: