Salı, Ağustos 22, 2006

trafik kazasının devami

ya ben dunki yazimda belirtmeyi unuttum, ama soylemeden gecilecek gibi degil... iste ben o gun geldim eve, hastane mastane ugrasmisiz, uzanayim dedim. soyle yuz ustu yayildim ve sıcramam bir oldu niye derseniz, güzel, beyaz, tombis gobegimden arı sokmustu! son arı soktugunda epey kucuktum, unutmusum acısını, epey yandı, sonra da deliler gibi kasinmaya basladi... bi sey daha var, hani simdi ben arabanin burnunu dagittim ya, arkasi saglam degil mi arabanin? cevaplari alayim, evet 1-2 kılın dısında hepiniz "eveet" diyorsunuz. ama yaniliyorsunuz. niye derseniz gerizekali cekici arabayi indirdikten sonra geri geri gidip araya carpmis. arkasi da yamulmus anlayacaginiz. bu arada gerizekali herif o kadar gerizekali ki arabanin anahtarini da kaybetmis, hatta gerizekali otesi bi sekilde anahtari aldigini bile reddediyo. neyse bak yazdikca kuduruyorum, gerek yok sabah sabah sinire. gulup oynayalim, kelebeklerle ucalim, kuslarla cıvıldayalım. lay lay loom...

Hiç yorum yok: