Cumartesi, Eylül 30, 2006

fasulyem

hakan k. gecenlerde bi konserve hediye etti bana. "ac ve ustundeki talimata gore sula" dedi. actim sulamaya basladim. aradan 10 gun gecti, kocaman tombis bi fasulye cikti icinden ve uzerinde "seni cok ozledim" yaziyo. evet yanlis okumadiniz, o cikan fasulyenin uzerinde bu yazi var. fasulyenin kabugu soyuldukca bu yazi ortaya cikti. hehhehe cin işi capon işi. yapmis adamlar:)www.ilgincurunler.com adresinden benzeri urunlere bakabilirsiniz. orda da yumurtalar filan var icinden yazi cikan. dusunsenize ciktiginiz is gezisinden elinizde bu hediyeyle donuyosunuz, kiz suladikca bi bakiyo icinden -seni ozledim- cikiyo. kaparsiniz valla kizin kalbini:):) ya da dogum gununden 10 gun once veriyosunuz. dogum gunune -mutlu yillar- yazisi cikiyo. hehehhhe:D erkek olsam kesin yapardim. aslinda bu cinsiyetteyken de yapabilirim, neden olmasin...

Hiç yorum yok: