Cumartesi, Kasım 24, 2012

Black Friday

Efendim, vesileyle Black Friday gününü de bu topraklardayken görmüş olduk. Şükran gününün ertesi günü -Cuma'ya denk geliyor- 'Kara Cuma' olarak adlandırılıyor ve çoğu dükkan ekstra indirimler yaparak, geceden kapılarını açıyor ve genel olarak Christmas alışveriş çılgınlığı böylece başlamış oluyor. Gittin gördün mü, kalabalıkta ezilme tehlikesi atlattın mı derseniz, tabii ki hayır derim. Neden mi 1) alışveriş sevmiyorum. 2) kalabalık sevmiyorum. 3) ne alırsam alayım fark etmez kuyruk sevmiyorum. Söz konusu maddeler kara cumanın temel taşları...
Şuna benzer bir şey okumuştum geçen bayıldım: 'Sahip oldukları için şükrettiklerinin ertesi günü çılgınca alışverişe koşmak bir tek Amerika'da olur zaten'. İşte bu hesap ;) Canına yandığımın kapitalist ülkesi...

Hiç yorum yok: