Salı, Kasım 06, 2012

Yediğim içtiğim benim olsun

Jason's Deli'de yedim bugün. Fark ettim ki Amerika humusu keşfetmiş. Geçen Niki's de de vardı sanıyorum, hadi orası Yunan lokantası dedim. Sonra komşuda rastladım, bugünse Jason'ın yerinde.

'Yediğin içtiğin senin olsun, gezip gördüklerini anlat' dedin mi benim blog boş kalır. Size de sadece yiyip içtiğimi anlatıyorum gibi gelmiyor mu?

Neyse biraz da içtiklerimizden bahsedelim. Hatırladığım kadarıyla ilk kez 2011 yaz tatilinde yine buralarda tanıştığım Samuel Adams'ın biralarıyla aram iyi. O zaman içtiğim çeşitleri neydi hatırlamıyorum. Ama bu sefer OctoberFest'e özel dönemsel çeşidini, Winter Lager'i, Boston Lager'i, Old Fezziwig Ale ve Creamy Stout'u denedim. OctoberFest versiyonunu, Boston Lager'i ve Winter Lager'i sevdim, Creamy olan fazla isli geldi, mümkünse bir daha almayayım. Old Fezziwig Ale de ağır geldi biraz, Creamy'den iyi ama diğerlerinin yanında tercih etmem.

Yiyip içtiğimin dışında beni şoka uğratan bir şey söyleyecek olursam, Pazar günleri kilise günü diye Cumartesi akşamdan başlayarak içki satmıyorlarmış en azından bu bölgede, biz Pazar akşamı dahi alamadık. İnanılmaz! Türkiye şu haliyle Amerika'dan daha ileri. Geriye gitmeyeceğini buralara benzemeyeceğini umuyoruz. Hastanelerin üzerindeki haç resimleri, paranın üzerinde 'Tanrım sana güveniyoruz yazıları' beni delirtiyor...


Hiç yorum yok: