Pazartesi, Kasım 05, 2012

Blog

Blogumu düzenleyeme başladım. Aklımdaki temel program şu şekilde:
1) MSN Space'ten Blogger'a taşınırken, yanlış hatırlamıyorsam, geçmiş tarihli gönderi girme seçeneği yoktu. Space'teki tüm yazılarımı ilk gönderi olarak girmiş, sonra devam etmiştim. O seçenek çıktığında ise her bir ayı tek yazı olarak yeniden girmiştim. Tahmin edilebileceği üzere gün gün girmek ciddi bir iş yükü. Şimdi buradaki anti-sosyal hayatımı fırsat bilip onları gerçek günlerine geçiriyorum. Eylül ve Ağustos 2006'yı hallettim, geri kalan 8 ayı da yapacağım.
2) Etiket işi ben blog kullanmaya başladıktan sonra çıktı, etiketsiz yazıları etiketleyeceğim.
3) Bilmem imkan veriyor mu ama etiketleri düzenleyip sınıflandırmakta da fayda görüyorum.
4) Bir ara başlıksız girmiştim yazıları, başlık giriş kısmını kapattığım için, o kısmı getirmiyordu bile ekrana. Onlara başlık koymak istiyorum, çünkü şu an kullandığım en popüler 10 yayın uygulamasında başlıksız şeklinde gösterdikçe kıl kapıyorum.
5) Gençliğimde konuşma havası vermek için Türkçe'yi katletmişim, şu an bu durum beni üzüyor, oturup Türkçe'lerini düzeltmek istiyorum eski yazıların.
6) İçerik kontrolü yapmak istiyorum, gerekirse bir parça sansür uygulayabilirim. Çünkü blogum çeşitli kaynaklarda ismimle eşleştirilmiş durumda. Artık anonim değilim. Gerçi hala kişi bazında kısıtlama fikrini silemedim de kafamdan. Şurada blogla ilgili kafa yorduğum konuları yazmışım. 2 yıldır pek ilerlememişim görünüşe göre http://kendicapimda.blogspot.com/2010/07/blog-post_26.html . Geçenlerde yedeklemiştim, bir o var (en azından öyle sanıyorum). Bir de tema değiştirince yok olan google analytics verilerini yeniden eklemek için temaya kod eklemiştim. İki işi halletmiştim en azından.

Not: Büyük çaplı bir temizlik ve eşya taşımanın ardından taşınma işi neredeyse bitti. Artık kuzenle aynı evdeyiz ve ben üst kata taşındım :)

Hiç yorum yok: