Pazar, Kasım 18, 2012

Cum Cum Cumartesi

Bugün Galleria'ya gittik. Biraz gezdik. Fotoğraftan göreceğiniz üzere çamlar, ışıklandırmalarla yeni yıl havasına girilmiş, ortadaki de atlıkarınca ama bilmem hep mi var yoksa yeni yıl için mi...
Galleria'da Great Wraps'ta yedik. Benim tercihim her zamanki gibi tavuktan yana oldu, Chipotle Chicken Wrap yedim. Biberli peyniri seviyorum, Pepper Jack'in olduğu bir dürüm seçtim, azıcık yandım ama güzeldi. Haagen'dan pecan butter ve kahveli dondurma da cabasıydı. Yeri gelmişken söyleyeyim pecan cevize oldukça benzer, ama bana sorarsanız daha güzel bir şey. Kendisini beğeniyorum, bildiğim kadarıyla Türkiye'de yok, olsa da yesek :) 

Gelelim Cumartesi gecesi eğlencesine (!) sinemada Skyfall'u izledik. Bu filmden sonra tekrar fark ettim ki ben bu tip standart Hollywood yapımlarından iyice sıkıldım. Bir kere Daniel Craig'i beğeniyoruz iyi hoş, ama bana göre James Bond'a az daha karizmatik biri lazım. Craig'i en beğendiğim film Golden Compass'tı lanet olasının devamı çekilmedi. Oysa ben pek beğenmiştim :S Neyse Bond filmine geri dönersek ben pek etkileyici bir hikaye bulamadim ya da bu Bond filmleri hep böyle az fikir çok hareketti de ben mi fazla yaşlandım kestiremiyorum. Keyifle izlediğim son Hollywood filmi neydi hatırlamaya çalışıyorum, Hangover? Sherlock Holmes? Bir listesini yapayım sevdiğim filmlerin, şöyle bir uygulama yok mu: ben sevdiğim filmleri gireceğim o bana başka hangi filmleri sevebileceğime dair öneri getirecek. Bunu müzikte yapıyorlar aslında, kesin film için de yapılabilir. Var mı böyle bir program bilen?

2 yorum:

Gonca dedi ki...

Pecan Türkiye'de var canım :) Bilmem hangi marka süper kokteyl çerezin içinde çıkıyor. Biraz yağlı olup az biraz da kajuya benzediğinden tadı ben yiyemiyorum seçiyorum, Onur atlıyo :))

s dedi ki...

Hadi yaa! Ay ben kokteyl içmediğimden bulamadım demek ki :) Onur'um yaa, adamın dibi işte :D