Cuma, Haziran 15, 2007


biriktirilmiş yazılarım var… aklima takılanlar, dilime gelenler, ama elimden cikamayanlar... sanirim tezi juriye dagitmis olmanin hafifligiyle bugun onlari yazacagim... oncelikle okulun bittiginden ve 4'lerin mezun olup gittiginden bahsedeyim...

cok tuhaf bi his benim icin, onlarin yilligina yazi yazdim, mezuniyet balolarina katildim, kep torenlerine de gidecegim, icim bir tuhaf oldu gittikleri icin, sevindim onlar adina, biraz da huzunlendim, hem de hic derslerine girmemis, bir cogunu sadece koridorlardan taniyor olmama ragmen. Gelecek sene bu zamanlarimi dusunemiyorum, bugunun 3’leri yarinin 4’leri olacak ve onlar da gidecek:( belki de butun ogretmenlik hayatimda ayrilmasi en huzun verecek ogrenciler 3’lerdir, cunku gozbebegi onlar:) ilk’ler… unutulmayacaklar…
hoscakalin 4'ler, arada ugrayin beytepe'ye, bi cayimizi icin ve iyi guzel isler yapin, gurur duyalim sizlerle... ay tam nine olmusum ben, neyse napalim boyle cikiyo icimden...

Hiç yorum yok: