Perşembe, Haziran 21, 2007


heyooo! ozel ders verdigim (ne dersi diye merak ederseniz matematik) ogrencilerden biri karnesini almis simdi, beni aradilar hemen. Zayifti derse basladigimizda ve 4 dusmus karnesine :D cok sevindim... aslinda biraz problemli bi ders donemiydi, hatta saolsun en sonunda ergenlik cagindaki cocuklara ozel ders vermeye tovbe ettirmek uzereydi beni. gerci sonlara dogru iletisim kurmayi becerdim:) arkadas olduk bile diyebilirim. "huysuz ve tatli" delikanli:) ay canım beniiim... son gunlerde aldigim en guzel haber... yuppiii:)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Bloğunuz çok güzel olmuş. konular ve yorumları çok beğendim. yöneticiyi ve emeği geçenleri taktir ediyorum.

özel ders matematik özel ders geometri özel ders fizik özel ders türkçe özel ders biyoloji özel ders özel ders

Adsız dedi ki...

http://www.sistembirebir.com/ sayfasını ziyaret ederek tüm özel ders ihtiyaçlarını karşılayabilirsiniz.
özel ders kimya özel ders matematik özel ders fizik özel ders türkçe özel ders biyoloji özel ders özel ders