Salı, Haziran 05, 2007


iyileşmiyor gönül yaram, dışarıdan bakışta bir şey yok, ama içerisi deli gibi acıyor... köpek ısırmıştı bi kez kolumu, bu yara onunkine benziyor. dişleri kemiğime değene kadar inmişti köpeğin, çok kanamıştı kolum, ama bir kaç haftada o koca dişlerin izi kapanmış, yara görünürde iyileşmişti. oysa aylarca elimi tam kullanamadım, hep acıdı canım, sinirlerim kopmamıştı, ama oldukça zedelenmiş, ezilmişti. her hareketinde elimin, kolumun; bi acı oturuyordu göğsüme, nefesimi tutuyor, dişlerimi sıkıyodum, yaş geliyordu bazen gözlerimden. öyle bir yara işte şimdiki de. psikolojik yanı da ayrı ağırdı, dost bildiğim köpeğin ısırığı öylesine sarsmıştı güvenimi, ondandır şimdi köpeklerin kuyruk sallamalarını, sevgi gösterilerini her zaman inandırıcı bulmayışım, ondandır hareketlerinde yalan arayışım. öyle bi yara işte bu da... iyileşmiyor yaram, ne yapsam, ne kadar istesem de iyileşmiyor... zamana ihtiyacı var, ilaca ihtiyacı var ve en önemlisi iyileşmesini isteyen birilerine ihtiyacı var...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ah kuzum benim. neler oluyormuş haberim yokmuş. ilk duyduğumda ne sevinmiştim senin adına, sizin adınıza. eşşek sıpasının seni bu kadar üzebileceği aklımın ucundan geçmezdi.
şekerim bi tanem, sen her şeyin en güzeline en iyisine layıksın. inan buna. bunu laf olsun die söylemediğim bi kaç insandan birisin.
detayları bilmiyorum ama eğer olmadıysa bu kesinlikle ve KESİNLİKLE senden kaynaklanmış olamaz ben bunu biliyorum. adım gibi biliyorum.
görüşelim en kısa zamanda, dayanamam ben senin ağlamana.
lili