Cumartesi, Ekim 27, 2012

Beyin Fırttırması

Bugünün ağırlıklı etkinliği bir proje fikri için beyin fırtınasıydı. Gerçi benim beynim enerjisinin çoğunu sosyal bilimleri savunarak harcamak zorunda kaldı. Sonunda pes edip sessizliğe gömülmedim de değil. Gerçi pes etmem sonucu değiştirmedi, proje fikrine şüpheyle yaklaşıyorum hala, henüz kafama yatmadı...
Bir diğer gelişme de benim gözüme kestirdiğim seminerlerin yanı sıra katılabileceğim, fakültenin derslerinin saatleri ve sınıflarıyla beraber listelenmesi işi oldu. Bu zorlu kısmı, buradaki yegane arkadaşım Zekai büyük çabaların ardından halletti. Fikir de onundu zaten. Ayrıca yazmadan duramayacağım, kendisi bana üniversitenin renkli ve büyük bir haritasını getirmiş. A4'e çekilmiş siyah beyaz fotokopinin fotokopisi haritamdan sonra ilaç gibi geldi...

Hiç yorum yok: