Pazar, Ekim 21, 2012

Sabahtan Akşama

Geldiğimden beri ya alarmla uyanıyorum ya da gürültüyle. Bir keyifle kendiliğimden kalktığım olmadı. Dün gece umutlarım büyüktü, bu Cumartesi istediğim kadar uyuyacaktım. Ama no! Sabahın 8'inde bir kabusla uyandım. Bilmem benden başka böyle mide bulandırıcı şeyler gören var mı rüyasında. Kek yiyorum büyük bir iştahla ve koca kekin yarısını bitirdikten sonra ağzımda çıtırdayanların meyve vs. parçası değil, canlı böcekler olduğunu görüyorum. Iyy! Bir uyandım saat 8, tabii az çok uykumu almış olduğum için de bir daha uyuyamadım. Bakalım Pazar ne olacak, kesintisiz uyuyup gönlümce uyanabilecek miyim?

Cumartesi sabahından öğleden sonrasına geçersek, eve az daha uzak bir outlete gittik bugün. 

Akşam yemeğini de Chick-Fil-A'de yedik. Şimdilik tavukta favorim Chick'n Strip'le kendisi...


Yemek sonrası için de bir filmimiz var efenim. Sırf sizler izleyip helak olmayın diye biz izledik. Hijacked (2012) uzak durunuz, ne 5 kuruşunuzu ne 5 dakikanızı ayırınız, denk gelirseniz koşarak uzaklaşınız. Buraya posterini koymakla bile vakit kaybedemem o kadar :)

Hiç yorum yok: